با دستگاه فشار خون امرون خوابی راحت را تجربه خواهید کرد

سردرد ، سرگیجه ، تنگی نفس ، بینایی تاری ، مانند علائمی مانند فشار خون بالا ، انسداد عروقی قلبی عروقی ، ضخیم شدن عضلات قلب و حمله قلبی. در مغز می تواند منجر به انسداد عروقی و خونریزی مغز شود.

فشار خون بالا بسیاری از اندام های بدن شما را تحت تأثیر قرار می دهد که با دستگاه فشار خون امرون می توان آن را پیشگیری کرد.

این واقعیت که قلب تحت این فشار باقی می ماند ، به تدریج آن را افزایش می دهد و بعد از یک مرحله تضعیف می شود و منجر به نارسایی قلبی می شود.

یکی دیگر از ارگان های تحت تأثیر کلیه است.

فشار خون کنترل نشده عملکرد کلیه را مختل می کند و می تواند منجر به نارسایی کلیه شود. علاوه بر این ، مغز می تواند باعث خونریزی یا تشکیل پین شود و باعث فلج شدن ما شود و باعث مرگ شود.

چگونه باید فشار خون بالا را کنترل کنم؟

اول از همه ، شما باید برخی از قوانینی را رعایت کنید که هر بیمار فشار خون باید از آن پیروی کند. کاهش میزان نمک در غذای خود ، ورزش منظم و میزان نمک در غذای خود بسیار مهم است و در صورت وجود از شر وزن اضافی خلاص شوید. علاوه بر این ، شما باید از داروهای توصیه شده توسط پزشک به طور مرتب استفاده کنید.

یکی از مهمترین اشتباهات انجام شده در درمان فشار خون بالا ، قطع دارو با عادی سازی فشار خون پس از شروع دارو است. با این حال ، این می تواند باعث افزایش ناگهانی و خطرناک فشار خون شود. همچنین اندازه گیری فشار خون هر از گاهی و تأیید اینکه فشار خون تحت کنترل است ، بسیار مهم است.

علاوه بر این ، برای برقراری ارتباط منظم با پزشک خود که از فشار خون پیروی می کند و کنترل شما در فواصل منظم برای محافظت از قلب ، کلیه و سلامت عروقی شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

.