یونیت های دندانپزشکی

یونیت های دندان پزشکی از مهم ترین لوازم  دندان پرشکی می باشد. یونیت ها جزئی از دکر و تزئین سالن دندان پزشکی می باشد.

یونیت های دندانپزشکی هوشمند و همه کاره ما انتخاب مناسبی برای هر کلینیک است. طراحی براق اسکاندیناویایی آنها نه تنها چشم را خوشحال می کند بلکه ارگونومی را نیز افزایش می دهد و درمان را برای بیماران راحت تر می کند.

یونیت‌های دندانپزشکی با ویژگی‌ها و عملکردها، هوشمندانه‌ترین تجربه کاربری موجود در جهان را ارائه می‌دهند.

 

 

کنترل عفونت بی عیب و نقص

کنترل عفونت همیشه بخش مهمی از طراحی و توسعه محصول واحد دندانپزشکی ما بوده است. سال ها همکاری نزدیک با دانشگاه های پیشرو دندانپزشکی در زمینه میکروبیولوژی منجر به ارائه راه حل های جامع و علمی اثبات شده برای تمیز کردن خطوط آب و لوله های مکش شده است.

شما می توانید تمام اقدامات لازم برای کنترل عفونت را به راحتی و به سرعت انجام دهید.

راحتی بیمار

راحتی بیمار برای ما اولویت اصلی است و ما متعهد به ارائه راحت ترین تجربه درمانی تا کنون هستیم. یونیت های دندانپزشکی Planmeca با موقعیت یابی دقیق و پشتیبانی محکم، همیشه به بیماران اجازه می دهد تا استراحت کنند و تیم درمان بر ارائه مراقبت های دندانی با کیفیت بالا تمرکز کند.

ارگونومی برجسته

ما از نزدیک با متخصصان دندانپزشکی کار می کنیم و راه های هوشمند جدید را برای اطمینان از حداکثر راحتی و کیفیت درمان استثنایی معرفی می کنیم. واحدهای دندانپزشکی ما به کاربران این امکان را می دهد که دندانپزشکی با دو یا چهار دست انجام دهند که کار آنها را آسان تر و کارآمدتر می کند.