با کفش کار ساتر کمر درد خود را درمان کنید

از نظر سلامت پا، هرگز نباید کفش دیگران را پوشید. تمیز کردن پا باید اهمیت داده شود و در صورت امکان جوراب های نخی ترجیح داده شود.

کفش ها را نباید خیلی تنگ و برای مدت طولانی پوشید. باید در نظر داشت که کفش هایی متنند کفش کار ساتر که به این شکل استفاده می شوند می توانند باعث قارچ شوند. به همین دلیل باید بین ساعات کاری و پایان کار تهویه شود.

کفش های مناسب برای شستشو را می توان روزانه شست. کفش هایی که برای شستن مناسب نیستند را می توان در فواصل زمانی معین رنگ کرد.

مدل مناسب کفش کار باید با توجه به محیط کار ترجیح داده شود. مثلا؛ در محیط های کاری که کف آن مرطوب و روغنی است، لازم است از کفش های کار مقاوم در برابر روغن و آب استفاده شود.

کفش هایی که اشتباه انتخاب شده اند عمر کوتاهی خواهند داشت و ممکن است برای سلامتی خطرات ایجاد کنند.

قسمت پاشنه کفش نباید جویده شود و یکپارچگی استفاده باید حفظ شود.

کفش کار را نباید برای مدت طولانی استفاده کرد. یک کفش باید حداکثر 2 سال استفاده شود. استفاده از دو جفت کفش، یکی برای تابستان و یکی برای زمستان، در دو سال ایده آل است.

اگر کفش کار در شرایط مناسب و در شرایط مناسب استفاده شود، سالیان سال قابل استفاده است و هیچ مشکلی از نظر سلامتی به وجود نمی آید.

جزئیاتی که هنگام انتخاب کفش ایمنی کار باید به آن توجه کنید باید نرمی و انعطاف پذیری چرم باشد، مانند کفش هایی که در زندگی عادی ترجیح می دهید. پاهای شما باید هنگام کار راحت باشد… تا حد امکان کفش های سبک را ترجیح دهید. ایده آل حدود 1 کیلوگرم است.

در حین نظافت هرگز نباید از اشیاء تیز و تیز استفاده کرد. فرآیندهای لازم رنگ آمیزی و پرداخت باید در بازه های زمانی مشخص انجام شود.