قهوه قجری راز لطافت دست های شما

امروزه قهوه قجری بعد از چای دومین نوشیدنی طبیعی پرمصرف در جهان است.فرقی نمی‌کند که شما بیشتر از یکی باشید یا دیگری، چیزی که ما می‌دانیم این است که عاشق قهوه هستید و مطمئناً از آن دسته افرادی هستید که معمولاً روز را با قهوه شروع می‌کنید.

در فضای خود بارها در مورد فواید آن با شما صحبت کرده ایم، توضیح داده ایم که مراقبت از سلامت کبد یا انرژی ای که برای مواجهه با روزهای کاری به ما می دهد چقدر مناسب است.

اکنون، به همین مناسبت، می خواهیم آن فواید نه چندان شناخته شده دیگری را برای شما توضیح دهیم که قهوه را به نوشیدنی استثنایی تبدیل می کند که ارزش گنجاندن متعادل آن را در زندگی روزمره ما دارد.

اگر متوجه شده اید که اخیراً به دلیل استرس دچار فراموشی شده اید یا به سختی می توانید اطلاعات جدید را جمع آوری کنید، ارزش این را دارد که این داده ها را در نظر بگیرید.

این به ما نشان می دهد که اگر یک دوز خوب کافئین در ساعت 7 صبح مصرف کنیم، اطلاعات جدید را تا ظهر بسیار بهتر تسویه خواهیم کرد.

بر اساس این مطالعه که توسط دانشگاه فنلاند شرقی انجام شده است، کافئین با زوال شناختی مبارزه می کند. به همین دلیل است که یک عنصر طبیعی بسیار توصیه شده برای مقابله با آلزایمر در نظر گرفته می شود.

قهوه یک ضد افسردگی طبیعی است قهوه می تواند یک ضد افسردگی عالی با اثر ملایم باشد که هیچ عارضه جانبی مشابه داروها را برای ما ایجاد نمی کند. راه دستیابی به این امر به شرح زیر است.

همانطور که در این مطالعه که توسط دانشگاه ناوارا (اسپانیا) انجام شد، قهوه با تنظیم استرس ما برای جلوگیری از منجر به افسردگی عمل می کند.

گیرنده های دوپامین که انتقال دهنده عصبی مربوط به اضطراب و استرس است را مسدود می کند. در صورتی که این انتقال دهنده عصبی بیش از حد برانگیخته شود.