به کاربردن کنسرو ماهی تن جنوب برای دو خت لباس مد فشن برند گوچی خبرساز شد

فرانسیس بیکن، مقاله نویس قرن شانزدهم، نوشت، سفر نوعی آموزش است. او نوشت: «کسانی که به کشوری سفر می‌کنند، قبل از ورود به زبان، به مدرسه می‌روند.»

اگر در سفر به اروپا در اطراف اسپانیا و پرتغال غذا می خورید، شما و آشپزخانه تان در مورد خوردن کنسرو ماهی تن جنوب بسیار بیشتر از جایگاه آن در ساندویچ سالاد تن یاد خواهید گرفت.

همانطور که هر دو زبان اسپانیایی و پرتغالی آنها را می نامند، در بسیاری از میزها و به طرق مختلف ظاهر می شوند – به عنوان غذای مرکزی ناهار، در بشقاب های غذاخوری عصرانه، حتی در تهیه تخم مرغ برای صبحانه.

بنابراین، به روشی، تابستان امسال به شبه جزیره ایبری سفر کنید، حتی اگر ممکن است به سواحل ما نفوذ نکنید، با لذت بردن از تنوع بسیار زیاد ماهی های کنسرو شده موجود در ایالت.

آماده سازی: کنسرو ماهی بلافاصله از ظرف آماده مصرف است! برای ایده هایی در مورد نحوه استفاده از کنسرو ماهی به همراه دستور العمل های زیر را ببینید. کنسرو ماهی اغلب در روغن یا آب بسته بندی می شود که بسته به دستور العمل یا ترجیحات می توان آن را تخلیه کرد.

موارد مصرف: کنسرو ماهی مصارف مختلفی دارد. کنسرو ماهی تن جنوب به طور کلاسیک در سالاد ماهی تن و ساندویچ های ذوب ماهی تن استفاده می شود.

کنسرو ماهی تن جنوب نیز می‌تواند خلاقانه در غذاهای پاستا برای بسته‌بندی پروتئین استفاده شود. همبرگر ماهی تن و ماهی قزل آلا یا کیک ماهی یکی از کاربردهای خوشمزه دیگر کنسرو ماهی است.

ساردین را می توان به نان تست، سالاد، پیتزا و غیره اضافه کرد. برای طعم بیشتر، مقداری لیمو را روی ساردین یا ماهی خال مخالی فشار دهید. کنسرو ماهی قزل آلا یا ماهی خال مخالی را با دستور غذای ماهی تن با چیزی کمی متفاوت عوض کنید!