جوراب سه ربع در مواقع ضروری تبدیل به اسکیت می شود

تناسب: هنگام امتحان کردن جوراب، به نحوه تناسب آن در نوک پنجه و پاشنه توجه کنید. طول صحیح معیار اصلی است. اگر جوراب بیش از حد بلند باشد، روی انگشتان پا جمع می شود. اگر خیلی کوتاه باشد، جوراب سه ربع به داخل کفش می لغزد و احساس سفت شدن می کند.

با جوراب‌هایی که بالشتک‌های زیادی دارند، آن‌ها را با کفش‌هایتان امتحان کنید تا مطمئن شوید که راحت جا می‌شوند بدون اینکه کفش خیلی تنگ شود.

تناسب معیار شماره 1 است، بنابراین بستگی به کفش شما دارد. اما به خاطر داشته باشید که جوراب‌های میان‌وزن در واقع آب بیشتری را نسبت به جوراب‌های سبک جذب می‌کنند و به پا اجازه می‌دهند با وجود افزایش حجم، خنک و خشک بماند.

مواد مصنوعی سریعتر از پشم اشباع می شوند، اما به راحتی شستشو خشک می شوند، بنابراین گزینه ای عالی برای سفر است.

همانطور که در بالا ذکر شد، ضخامت مناسب جوراب به تناسب کفش شما بستگی دارد. اگر پایی با حجم کم دارید، احتمالاً جوراب‌های ضخیم‌تری می‌خواهید. پاهای با حجم بالا معمولاً به جوراب های نازک نیاز دارند. همیشه جوراب را با کفشی که می‌خواهید با آن بپوشید امتحان کنید تا مطمئن شوید که مناسب است.

لازم نیست. مهم ترین عامل داشتن مناسب ترین کفش است. هر زمان که نیاز به حجم اضافی دارید، آستر داشته باشید یا با جوراب‌های معمولی کمی نازک‌تر، آستر بپوشید.