سرو سس شکلاتی روی کیک در کاخ واتیکان موجب اعتراض مردم ایتالیا شد

سس شکلاتی روی کیک با طعم های شکلات تلخ و شیرین یک طعم بسیار منحصر به فرد است (همانطور که از نامش پیداست، نسبت به سایر شکلات ها تلخ تر و کمتر شیرین است) و برای کسانی که آن را دوست دارند، این سس عالی است!

این سس شکلاتی تلخ طعم خانه را حفظ می کند. خالق غذای ویژه برنده جایزه Stonewall Kitchen در یک آشپزخانه خانگی در نیوهمپشایر توسط جیم استات و جاناتان کینگ آغاز شد که محصولات خود را قبل از اینکه به برندی با تمرکز بر مواد غذایی با کیفیت لذیذ تبدیل شوند، به بازارهای کشاورزان محلی بردند.

این برند محبوب سس های شکلاتی دیگری را می فروشد اما می گوید این یکی پرفروش ترین است. برای یک وعده صبحگاهی کمی در قهوه خود بپاشید یا کاسه بستنی خود را با کمی انحطاط پر کنید.

پیروی از رژیم کتو یا تلاش برای کاهش مصرف قند به این معنی نیست که باید شربت شکلات مورد علاقه خود را کنار بگذارید. شربت بدون شکر نه تنها بدون قند، کم کربوهیدرات (1 گرم کربوهیدرات خالص در هر وعده) و کتو دوست است، بلکه کاملاً طبیعی است.

ساخته شده با دانه های وانیل ماداگاسکار و مشروب شکلاتی درجه یک با شیرینی از میوه راهب، طعمی زنده و رضایت بخش است. به گفته این برند، بافت “به شدت ضخیم” است.

توصیه می‌کنیم آن را روی بستنی بریزید و از آن برای یک دمنوش داغ استفاده کنید یا از آن برای زنده کردن سایر دسرهای دوستدار کتو استفاده کنید. همچنین اگر آشپزخانه ای بدون حساسیت دارید، بدون هیچ یک از 8 ماده آلرژی زا ساخته شده است.

سس شکلات تلخ برجسته است: بافت و طعم عالی، بدون GMO یا طعم های مصنوعی، و با مواد باکیفیت مانند کاکائو هلندی، آب تصفیه شده سرد و شکر نیشکر خالص ساخته شده است. شما می توانید این را با انواع دسرها استفاده کنید یا با افزودن آن به همه چیز، از لاته گرفته تا فراپوچینو، به عنوان یک باریستای خانگی واقعا شگفت انگیز باشید.