لازانیا و هوس غذاهای غنی و دلچسب پر از کربوهیدرات

کاسرول ها از دیرباز برای وعده های غذایی لازانیا رولی سوخاری و مجالس خانوادگی مورد علاقه بوده اند، زیرا غذاهای یک تابه ای معمولاً به راحتی درست می شوند، رویایی هستند و می توانند جمعیت را سیر کنند.

لازانیا برای بسیاری مورد علاقه خاص است زیرا چه کسی ازدواج جادویی پنیر، پاستا و گوجه فرنگی را دوست ندارد؟ اضافه کنید که می‌توان آن را زودتر از موعد تهیه کرد، تا مقداری از استرس ناشی از پخت و پز در شب را از بین ببرد، و غذای راحتی کامل را دریافت کنید.

این امر به ویژه در زمستان، زمانی که ما لازانیا ورقه ای هوس غذاهای غنی و دلچسب پر از کربوهیدرات می کنیم، زندگی را تأیید می کند، من هم مانند همه افراد دیگری که تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته اند، اخیراً فرصت زیادی برای آشپزی برای افراد خارج از خانواده ام نداشته ام.

سپس آخر هفته گذشته، در بازدید از واشنگتن دی سی، دخترم دوست پسری را که هنوز ندیده بودیم برای شام آورد.

من این را فرصتی دیدم تا آنچه را که اینترنت می گوید بهترین لازانیا لقمه ای تا کنون است را امتحان کنم، در سال 2001، جان چندلر از دالاس نسخه‌ای از لازانیا مادرش را به سرویس شبکه اجتماعی آنلاین Allrecipes.com ارائه کرد، او در اقدامی جسورانه آن را “بهترین لازانیا جهان” نامید و بقیه آن تاریخ است.

طبق گفته اسمی ویلیامز، معاون استراتژی مصرف‌کننده و برند سایت، در سال‌های پس از آن، نزدیک به 20000 آشپز خانگی این دستور غذا را رتبه‌بندی کرده‌اند و بیشترین نظرات را در بین هر دستور غذا در سایت داشته است.

سال گذشته، در اوج همه‌گیری، این سومین لازانیا سبزیجات دستور غذای Allrecipes بود که تنها پس از پنکیک Good Ol’ Fashioned و Easy Meatloaf بود.

ویلیامز از طریق ایمیل گفت: «مطمئناً این دستور غذا طعم و ویژگی‌هایی را دارد که آشپزها به دنبال آن هستند – به خصوص وقتی به جمعیت غذا می‌دهند.

  • منابع:
    1. Lasagna love: ‘World’s best’ & Bolognese a contrast in flavors
  • تبلیغات: 
    1. کاشی ها عناصر واحدی از خاک رس پخته شده
    2. برای دور کردن سوسک باید سرویس بهداشتی را با سود بشویید!!
    3. سگ هاری که با بویدن اسانس شفا پیدا کرد!
    4. میوه خشک های طراحی شده برای کودکان تازه متولد شده!