مهم ترین علتهای مصرفی سیم مسی ارت برای ساخت گلخانه های پرورشی!

کابل‌های نواری اغلب در رایانه‌ها و تجهیزات جانبی استفاده می‌شوند، با سیم‌های رسانای مسی ارت مختلف موازی با یکدیگر در یک صفحه تخت، که به آن‌ها ظاهر بصری صافی می‌دهد این کابل های الکتریکی کاملاً انعطاف پذیر هستند و فقط می توانند کاربردهای ولتاژ پایین را مدیریت کنند.
این سیم مسی ارت دارای فیبرهای نوری کواکسیال هستند آنها قبل از دفن نیازی به پوشش، عایق یا لوله کشی ندارند.

آنها دارای یک هسته فلزی سنگین با لایه های زیادی از فلز نواری، پوشش لاستیکی سنگین، ژل ضربه گیر و نوار چسب مقاوم در برابر آب هستند. تحمل زیاد در برابر تغییرات دما، رطوبت و سایر عوامل محیطی آن را به گزینه ای محبوب برای نیازهای انتقال و ارتباطات تبدیل می کند.

این یک کابل 2 سیم مسی ارت است برای انتقال بین آنتن و گیرنده مانند تلویزیون و رادیو استفاده می شود.

سیم Twinaxial مسی ارت:
سیم Twinaxial مسی ارت که شبیه به کواکسیال است، اما به جای یک هادی داخلی، 2 هادی داخلی دارد. به عبارت دیگر، برای سیگنال های با سرعت بسیار بالا استفاده می شود.

سیم مسی ارت

سیم مسی  دوقلو
این با 2 هادی عایق جداگانه طراحی شده است معمولاً در صنایع متالورژی، فولاد و کارخانه نورد استفاده می شود. علاوه بر این، استفاده از آنها برای سیم کشی داخلی لامپ ها و کاربردهای جریان متناوب یا جریان مستقیم در فرکانس پایین توصیه می شود.

جفت پیچ خورده
سیم های عایق داخلی به هم می پیچند یا در هم می پیچند.

انواع رایج سیم کشی مورد استفاده در خانه ها است.
هر سیم مسی ارت برق، به جز سیم مسی ارت زمین، با یک پوشش نارسانا از مواد عایق پوشانده شده است.

گاهی اوقات قطرات کابل در دسترس هستند، به عنوان مثال 11 متر. طول سیم با برش های استاندارد متفاوت است، اما در طول های خاص موجود است.

به طور کلی فرد طول های کوتاه تر را انتخاب می کند، در حالی که پیمانکاران رول های بسیار بزرگتر را انتخاب می کنند.

سیم های ولتاژ پایین مانند تلفن، زنگ در، ترموستات و سیم های دوربین امنیتی نیز وجود دارد اینها ولتاژ استاندارد خانگی 120 ولت یا 240 ولت را مانند اکثر وسایل برقی در یک خانه یا اداره حمل نمی کنند.