کشف جسد نوزاد در قابلمه

به طرز خیلی عجیبی جسدی در یک قابلمه کشف و پیدا شد و هم اکنون تلاش ها برای شناسایی خانواده این کودک در دست پیگیری می باشد.

زرشک خشک پفکی

زرشک در ایران کشور ما، با کیفیت درجه یک و در انواع زرشک خشک پفکی، زرشک دانه اناری، و زرشک خودرو کوهی تولید و در بازار به فراوانی موجود می باشد.  معمولا می توان زرشک را به صورت بسته بندی شده در انواع وزن و یا حتی به صورت فله ای و کیلویی در هر میزان خریداری نمود.

فروش آرد ذرت

یکی از مهمترین گروه های مواد غذایی را غلات تشکیل می دهند که آرد ذرت هم در همین دسته قرار گرفته و با توجه به کارخانه های متعددی که در شهرهای شیراز، تبریز و مشهد مشغول به فروش آرد ذرت هستند به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد.

خرید میز اداری ساده

در بین محصولات منحصر به فرد اداری موجود در بازار میز اداری که دارای ظاهر شیک، ساده و جدید می باشد طرفداران زیادی دارد، به این خاطر که این محصول دارای طیف وسیعی از اشکال و مدلهای متنوع است که با خرید میز اداری ساده در تمامی نوع دکوراسیون اداری در اداره جات و شرکتها ست می شود.

لامپ مهتابی 45 اوت

لامپ لامپ مهتابی 45 اوت لامپ های کم مصرفی هستند که جایگزین لامپ های رشته ای و پرمصرف شده اند، این لامپ ها طول عمر بالایی داشته و دارای مصرف انرژی کمی هستند.