کیت حذف موم گوش

حذف راحت و ایمن موم گوش

نوک آبیاری دارای سه جریان واگرا است که به طور ایمن آب را از پرده گوش دور می کند. آنها به راحتی در داخل گوش بدون آسیب رساندن به گوش داخلی حرکت می کنند و برای جلوگیری از جاگذاری بیش از حد بهینه شده اند. این فرآیند به طور موثر سرومن اضافی را از گوش خارج می کند و تجربه ایمن مصرف کننده را تضمین می کند.

بیشتر بخوانید: تولید کننده روپوش بیمارستانی

  • بدون آشفتگی
  • تاثير گذار
  • بهداشت و درمان مناسب مصرف کننده

برای بیش از 35 سال،  به دنبال نوسازی و ساده سازی روند اقدامات پزشکی با استفاده از محصولات بهداشتی با کیفیت بالا بوده است. پزشکان اندرو میلیگان (PhD) و جیمز هاتنر (MD, PhD) را با هدف ترکیب دانش پزشکی گسترده و تمایل واقعی خود برای سریع‌تر و آسان‌تر کردن روش‌ها برای متخصصان پزشکی و بیماران تأسیس کردند. استفاده از اسکراب پزشکی طرح دار با حفظ پاکیزگی به کار متخصصان پزشکی سرعت می بخشد.

در ، ماموریت ما ساده است: ارائه محصولاتی برای استفاده تک بیمار که کیفیت استثنایی را ارتقا می‌دهند، به خدمات رسانی به بیماران کمک می‌کنند و نوآوری‌های پزشکی را پیش می‌برند. لباس بیمار نخی می تواند بهترین خدمات رسانی برای بیمار باشد.

کیت حذف موم گوش به افراد این امکان را می دهد که بدون خطر آسیب رساندن به پرده گوش، به طور ایمن و موثر شستشو دهند.

بطری اسپری شستشوی دستی و متناوب را ارائه می دهد و حوضچه گوش شامل یک روش تمیز و بدون آشفتگی است. نرم، نکات آبیاری گوش انعطاف پذیر با طراحی سه جریان، تجربه ایمن مصرف کننده را تضمین می کند. طراحی گشاد شده مانع از پاشش و قرار دادن بیش از حد آن می شود و از یک روش تمیز، ایمن و تجربه کاربری بهتر اطمینان می دهد.

این کیت همچنین دارای اسفنج های خشک کننده گوش است که به حذف آب اضافی از گوش کمک می کند. کیت حذف موم گوش را برای اطمینان، ایمنی و اثربخشی بیشتر برای کاربران در هر سنی امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: خرید کلاه یکبار مصرف آکاردئونی

ویژگی ها و مزایا

  • در این کیت گنجانده شده است: (3) نکات سه جریان، (1) حوض گوش، (1) بطری اسپری، و (12) اسفنج خشک کن گوش.
  • راحت: این نوک‌های شستشوی گوش، آب را با سه جریان متفاوت به سمت دیواره کانال گوش هدایت می‌کنند و به طور موثر بدون آسیب رساندن به پرده گوش، آن را شستشو می‌دهند. طراحی گشاد شده تضمین می کند که نمی توان آن را بیش از حد در گوش فرو کرد.
  • راحت: طراحی شده با مواد نرم و انعطاف پذیر، این نوک شستشوی گوش به راحتی در کانال گوش مانور داده و برای راحتی مطلوب طراحی شده است. اسفنج های خشک کننده گوش ما برای از بین بردن آب اضافی از گوش ایمن و راحت هستند.
  • گزینه ایمن: این کیت حذف موم گوش با خیال راحت و به طور کامل سرومن اضافی در کانال گوش را از بین می برد. برای تمام سنین ایمن است و موم و مواد خارجی را به آرامی و راحت از گوش داخلی پاک می کند.
  • به چه کسی خدمت می کنیم: محصولات برای استفاده خانگی توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی ایجاد شده اند. ما در جهت بهبود زندگی مصرف کنندگان در هر مرحله از رشد با ارائه محصولات بهداشتی خانگی با کیفیت هستیم.
  •  توجه: آموزش پزشکی لازم نیست.