در جنگ جهانی برای تضعیف نیرو دشمن از پنیر پارمزان استفاده می شد

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد غذاهای لبنی پرچرب مانند پنیر گراویر ممکن است تأثیر مثبتی بر قلب شما داشته باشد.

قیمت این نوع پنیر با قیمت پنیر پارمزان به دلیل شباهت زیاد مواد ترکیب شده آن بربر است.

در واقع، طبق یک بررسی منتشر شده در Advances in Nutrition، غذاهای لبنی پرچرب مانند پنیر ممکن است در واقع از بیماری قلبی محافظت کنند.

نویسندگان این بررسی خاطرنشان می‌کنند که فواید پنیر برای سلامتی ممکن است با مواد مغذی تقویت‌کننده سلامتی مانند پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی مرتبط باشد.

البته، این بررسی همچنین اشاره می‌کند که تحقیقات بیشتری برای درک کامل ارتباط بین غذاهای لبنی پرچرب و چگونگی محافظت از سلامت قلب مورد نیاز است.

بررسی در Advances in Nutrition همچنین اشاره می‌کند که لبنیات پرچرب نیز ممکن است از ابتلا به دیابت نوع 2 محافظت کند. اگرچه هنوز در دست بررسی است، اما غذاهای لبنی ممکن است با بهبود عملکرد انسولین، که هورمونی است که به انتقال قند از خون به سلول‌ها کمک می‌کند، از دیابت جلوگیری کند.

دیابت نوع 2 باعث مقاومت به انسولین می شود، به این معنی که انسولین قادر به انجام این عملکرد نیست هنگامی که انسولین عملکرد نادرست دارد، سطح گلوکز خون افزایش می یابد.

علاوه بر این، غذاهای لبنی مانند پنیر گراویر ممکن است استفاده بدن شما از گلوکز، به ویژه در عضلات را بهبود بخشد و به حفظ سطح گلوکز خون در محدوده طبیعی کمک کند. در نهایت، مواد مغذی موجود در پنیر ممکن است نحوه استفاده عضلات از گلوکز برای انرژی را بهبود بخشد

ممکن است به حفظ وزن کمک کند
تحقیقات نشان می‌دهد که غذاهای لبنی پرچرب ممکن است خطر افزایش وزن یا افزایش چربی بدن را افزایش ندهند.8 در واقع، غذاهای لبنی پرچرب مانند پنیر گراویر ممکن است به حفظ وزن کمک کنند.

این تئوری این است که غذاهایی مانند پنیر گراویر ممکن است به شما کمک کند احساس سیری بیشتری داشته باشید و به شما امکان می دهد برنامه غذایی خود را دنبال کنید.