بادام زمینی با پوست خام از تنقلاتی است که زیاد خوردن آن موجب شادی های کاذب میشود

توجه: قبل از تهیه یا توزیع هر غذایی در کلاس، مطمئن شوید که از حساسیت یا محدودیت های غذایی کودکان آگاه هستید و در مورد خطرات خفگی کودکان احتیاط کنید.

بسیاری از مردم از حساسیت های جدی به آجیل، به ویژه بادام زمینی با پوست خام رنج می برند. اطمینان حاصل کنید که دانش آموزان شما، دانش آموزانی که ممکن است بعد از فعالیت در کلاس درس باشند.

یا دانش آموزانی که در کلاس های اطراف هستند، چنین حساسیتی نداشته باشند.

هنر و علوم انسانی
فناوری آموزشی
ریاضیات
— حساب، اندازه گیری
تربیت بدنی و سلامت
— تغذیه
علوم پایه
— کشاورزی، گیاه شناسی، علوم زیستی
مطالعات اجتماعی
— تاریخ ایالات متحده
مقطع تحصیلی

بادام زمینی-s-timation! ظرف بزرگی را با بادام زمینی پر کنید و زمان زیادی را در اختیار دانش آموزان قرار دهید تا تعداد بادام زمینی های داخل ظرف را تخمین بزنند. دانش آموزان می توانند نام و تخمین خود را بر روی برگه هایی بنویسند و ارسال کنند.

وقتی زمان شمردن بادام زمینی ها رسید تا مشخص شود چه کسی به تخمین نزدیکتر است، به هر دانش آموز یک مشت بادام زمینی بدهید و از آنها بخواهید بادام زمینی ها را ده ها و یک دسته بندی کنند.

سپس از هر دانش آموز بخواهید تا با شریک خود کار کند تا ده ها و یک های خود را ترکیب کند و یک مسئله ریاضی بنویسد که نشان دهد چگونه به مجموع رسیده است.

سپس دو جفت بادام زمینی خود را ترکیب کرده و یک مسئله جدید بنویسند. ترکیب بادام زمینی ها را به همین ترتیب ادامه دهید تا زمانی که همه بادام زمینی ها با هم ترکیب شوند و دانش آموزان تعداد بادام زمینی ها را در ظرف تعیین کنند و تخمین زده شود.

سپس از یک میان وعده بادام زمینی لذت ببرید!