وسوسه همیشگی و اخبار جهانی و پیش بینی ساعت

برخی از ساعت مچی مردانه ضد آب بیش از سایرین، به کودکان این فرصت را می دهند که چیزی یاد بگیرند، اختاپوس به کودکان خردسال می آموزد که چگونه زمان را با نمادها بخوانند.

اختاپوس عادات خوب و مفهوم زمان را از طریق نمادهایی که رویدادها (شام/زمان خواب) را با زمان مرتبط می کند، به کودکان می آموزد.

برخی از ساعت ها کاربر را در جریان اخبار جهانی و پیش بینی آب و هوا قرار می دهند، همچنین در فرآیند پوشیدن و استفاده از دستگاه، کودکان با تکنولوژی آشنا می شوند.

در واقعیت، ساعت مچی هوشمند دخترانه بیشتر سرگرمی را ارائه می دهند تا آموزش، ساعت‌های هوشمند مملو از بازی‌ها هستند، برخی حتی با بازی‌های چندنفره عرضه می‌شوند که یک وسوسه همیشگی است در حالی که دانش‌آموزان باید در کلاس به آن توجه کنند.

علاوه بر این، یک ساعت هوشمند اپل واچ می تواند با اعلان ها و زنگ زدن باعث حواس پرتی در کلاس شود، واقعیت این است که یک وسیله الکترونیکی منبعی برای حواس پرتی کودکان و نوجوانان است که می تواند کنترل کلاس های خود را برای معلمان سخت کند.

MedicalDaily.com گزارش می دهد که یک مطالعه کوچک در نروژ نشان می دهد که ساعت های هوشمند می توانند به کودکان مبتلا به ADHD کمک کنند تا زندگی روزمره خود را با ارائه یادآوری کارهای خاصی که باید در طول روز انجام دهند، بهبود بخشند.

والدین می‌توانند تلفن‌های هوشمند خود را با ساعت مچی زنانه کودک همگام کنند و بنابراین از پیشرفت کودک در طول روز، از جمله اینکه آیا داروهای خود را به موقع مصرف کرده‌اند، مطلع باشند.

از سوی دیگر، این دستگاه‌ها می‌توانند برای کودکان مبتلا به ADHD که به راحتی حواسشان پرت می‌شود، بیشتر حواس‌پرتی باشد تا حمایت کننده، تحقیقات بیشتری لازم است تا مشخص شود این وسایل چقدر می توانند برای این کودکان مفید باشند.

به نظر می رسد بزرگترین مزیت یک ساعت هوشمند برای کودک توانایی آن در کمک به والدین برای پیگیری فرزندانشان است، اما برای مدارس، این دستگاه احتمالاً یک حواس پرتی در کلاس است که می توانند بدون آن کار کنند.

  • منابع:
    1. ?ARE SMARTWATCHES A SMART CHOICE FOR SCHOOL
  • تبلیغات: 
    1. مردی میلیاردر که تمامی دارایی خود را از دست داد!!
    2. ساخت شیر آبی که از ضایعات تلفن همراه تولید شده است
    3. تیراندازی پسر بچه سه ساله از زیر پتو
    4. پزشکی که با استفاده از تجهیزات دندان پزشکی توانست ازدواج کند